Gyakran ismételt kérdések

Hatósági karantén alatt vagyok, rendelhetek tőletek?

Igen! Hatósági karantén esetén biztosítjuk az érintésmentes kézbesítést, azonban kérjük a rendelésed mindenképpen online fizesd ki! Ebben az esetben a járványhelyzetre való tekintettel futárainknál utánvétes fizetésre nincs lehetőség.

Hova szállítunk?

Magyarország egész területére teljesítjük a megrendeléseket. A kiszállításban a GLS Futárszolgálat megbízható kollégái vannak segítségünkre. Jelenleg határon kívülre nem tudunk szállítani.

Rendeléstől számítva mennyi idő múlva kapom meg a rendelt termékeket?

Amennyiben raktáron van(nak) a megrendelt termék(ek), és a rendelés beérkezik adott napon délután 17 óráig, legkésőbb másnap (amennyiben munkanap, ellenkező esetben következő hétfőn) a GLS futárnak átadjuk az adott csomagot, aki utána való munkanapon kézbesíti a megadott címre. Tehát a megrendeléstől számítva 2-3 munkanapon belül várható. A pontos érkezésről a futárszolgálat SMS-ben fog értesítést küldeni a megadott telefonszámra.

Ha egy termék nincs raktáron, úgy ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot, és egyeztet a továbbiakról.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a pandémiára, illetve a megnövekedett online vásárlásokra tekintettel a kézbesítési időben némi csúszás tapasztalható. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy csomagjaitokat a lehető legrövidebb időn belül kézhez kapjátok. Megértéseteket köszönjük!

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja a kosarad értékétől és a választott szállítási módtól függ:

  • Foxpost csomagautomata: 890 forint.
  • GLS futárszolgálat: 1620 forint.
  • 20 000 FT feletti kosár érték esetén ingyenes.
  • Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség!

Hogyan tudok fizetni?

Számunkra fontos adataid és pénzügyeid biztonsága, ezért az OTP SimplePay rendszerén keresztül biztonságosan tudsz előre fizetni. Amennyiben utánvéttel kívánod kiegyenlíteni vásárlásod ellenértékét, úgy a futárnál, a csomagod átadásakor kell azt megtenned készpénzben, vagy banki terminálon keresztül. Az utánvétes fizetés plusz költséggel járhat. 

Hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát e-mailben fogod megkapni amint csomagodat átadtuk a futárnak; illetve regisztrált vásárlóink a weboldalunkon is letölthetik bejelentkezés után a jobb felső sarokban a Regisztráció/Bejelentkezésre kattintva a Rendelések fül alatt.

Hogyan kérhetek céges számlát?

Webshopunkban a vásárlási folyamat végén a pénztárnál kell a Számlázási adatok részben megadni a cég nevét, címét és a céges adószámot, melynek eredményeképpen céges számlát fog a rendszer automatikusan kiállítani vásárlóink számára.

Mi történik, ha késve kapom meg a rendelésemet?

Amennyiben nem tudjuk tartani az ígért kiszállítási időintervallumot, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk telefonon, e-mail-ben, illetve közösségi csatornákon keresztül. Szívesen vesszük a véleményedet!

Rendelésemet kiegészíthetem?

Amennyiben további terméket/termékeket szeretnél a Biolance.hu weboldalról megrendelni, új rendelésben add le vásárlásodat. Ha lehetséges, egybe készítjük el a csomagodat. Azonban ha ez bármilyen ok miatt nem lehetséges (például túl sok idő telt el a két leadott rendelésed között, és az első csomagod már összekészült), úgy két külön csomagként fogjuk kezelni azokat, így a futártól is két külön csomagot fogsz kapni.

Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy sérülésmentesen érkezzenek meg a csomagok. Azonban így is minden esetben azt javasoljuk vásárlóinknak, hogy a futár jelenlétében nézzék át, nem sérült-e szállítás során a csomag. Amennyiben észrevételed van, a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni, és ezt ügyfélszolgálatunk felé is jelezni.

Amennyiben nem az általad megrendelt termék került a csomagba, előre is elnézésedet kérjük a kellemetlenségért. Kérjük mihamarabb jelezd nekünk a problémát, hogy orvosolni tudjuk azt.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük e-mailen vedd fel a kapcsolatot velünk. Megrendelési számodat mindenképpen tüntesd fel a gördülékenyebb ügyintézés érdekében.

Mi az az Egészségpont, illetve hogyan működik?

Az Egészségpont a Biolance.hu virtuális pénzneme hűséges vásárlóinknak. A programról bővebben itt tudsz olvasni.

Lehet élelmiszer utalvánnyal fizetni?

Egyelőre nem, de dolgozunk rajta, hogy rövidesen megoldható legyen.

A futár csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozza a csomagot?

A GLS futárok mindig a lakás ajtajáig viszik a megrendeléseket, függetlenül a rendelés értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz, kérjük lépj velünk kapcsolatba bármelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön, hogy orvosolhassuk azt.

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

A kosárba helyezett termékek nem kerülnek foglalás, ez csak akkor történik meg, amikor a rendelési folyamat lezárul. Emiatt sajnos esetenként előfordulhat, hogy a kosárba helyezés és a rendelés véglegesítése között eltelt idő alatt az adott termék elfogy. Minden ilyen esetben ügyfélszolgálatunk felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, és felajánl megfelelő helyettesítő terméket, vagy az adott termék vételárának visszatérítését.

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

Elfogyott termékeink piros jelzéssel jelennek meg weboldalunkon, illetve a termékoldalon lehet kérni e-mailes értesítést, ha ismét raktáron lesz az adott áru.

??????????   (Mit tegyek, ha olyan terméket kapok, amelyet nem rendeltem meg?

Ha véletlenül olyan terméket szállítunk ki számodra, amelyet nem rendeltél meg, egyrészt elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt, másrészt természetesen megtarthatod az árut.)

Hol tudom megnézni mikor érkezik a futár?

Nyomkövetésre weboldalunkon is lehetőséged van, láthatod, ha a csomagodat összekészítettük, átadtuk a futárnak. Azonban a kiszállítás tényleges időpontjáról és időintervallumról mindenképpen a GLS Futárszolgálat fog tájékoztatást adni számodra SMS-értesítésben.